Հեղինե թագուհու սարկաֆագը

Նոր Շիրականի կամ Ադիաբենեի թագավորությունը Տիգրան Մեծի ժամանակներից և նրանից հետո կառավարում էր Հայկից սերված Մանավազյանների նախարարական տոհմը: 
Մ.թ.ա. 1-ին դարից այստեղ հիմնվում է Մանավազյանների ժառանգական թագավորությունը, Մանավազ Ա-ի գլխավորությամբ: Մանավազ Ա-ի քույրը և կինը Հեղինեն, ըստ որոշ պատմիչների նաև Աբգար Ե Ուքքամայի կինն էր, սակայն որոշ պատմիչներ առանձնացնում են այս երկու Հեղինեներին (ես երկրորդ տարբերակի կողմնակից եմ): 

Մի խոսքով Հեղինե թագուհու սարկաֆագը Երուսաղեմում: Ամենահետաքրքիրն այն է, որ հրեական Թալմուդը Մանավազյանների այս տոհմը հրեական է համարում, իսկ թագավորության պետական կրոնը՝ Հուդաիզմը:


Հ.Գ. Մինչ մեր ԳԱԱ-ն մեռելոցից դուրս կգա, մեր հարևանները Մեծ Հայքն էլ իրանցով կանեն...


Mher Hakobyan Ես ևս երկրորդ տարբերակի կողմնակից եմ, իսկ Մանավազյանների պահով, մի քիչ վստահ չեմ: Մի կողմից այո, այնետղ Մոնոբազ աունով արքաներ կային, բայց մյուս կողմից էլ... կարծես հայականությունն այնքան էլ չի երևում...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Դե բնական է, որ պատմիչները կփորձել են այդ դինաստիան էլ հանել հայկական արմատներից, դրա համար էլ ոչ մի հայկական նշան չկա
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Բան չեմ ասում, շատ են նման դեպքերը, բայց գուցե ուղղակի անունների համընկնում է...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Mher Hakobyan եթե Մանավազի մասին հայ պատմիչ գրած լիներ, ինչ որ տեղ ես կկասկածեի, բայց որ նրա մասին օտար պատմիչ ա ասում ու Ադիաբենն էլ մեր հարավային գավառն ա, էտ արդեն իմ համար կասկածելու տեղիք է տալիս, որ մենք գործ ունենք հայակական տոհմի հետ
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Մանավազ անվան մի տարբերակ եմ մտածում, որը հավանական է որ եղած լիներ ))
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Մոնոբազեսի մասին ոչ հայ պատմիչն է ասում, բայց չի ասում, որ նա հայ է: Ադիաբենեն արդյոք պատմական Հայաստան է? Կասկածում եմ...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Ադիաբենեն, որպես հայկական տարածք կարելի է համարել կիսով չափ, իսկ Մանավազյանների տոհմը ուսումնասիրելու կարիք ունի, ի դեպ այդ տոհմից մի քանիսը Օսրոյենեում էլ են նստել
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Իսկ ինչ հիմքով ես Ադիաբենեն կիսով չափ պատմական Հայաստան համարում?
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Եթե ընդունենք, որ այս քարտեզը ճիշտ է, ապա իմ կարծիքով նրա արևմտյան հատվածը հայկական հողեր են, իսկ հյուսիսում, որտեղ վերջանում են լեռները, այդտեղ էլ Հայքն է վերջանում
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Քարտեզը ճիշտ է և քարտեզը լավն է, ԲԱՅՑ - այնտեղ, արևմուտքում, Արվաստան գավառն է, որը իրոք պատմական Հայաստան է: Արվաստանը, սակայն, Հայոց Միջագետքի արևելյան գավառն է, ոչ թե Ադիաբենեի՝ արևմտյան :)
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Բուն Ադիաբենեի հյուսիսային մասերը բա՞))
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Կորդուքի, Տմորիքի ու Կորճայքի սահմանները
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Կարծում եմ՝ չէ: Այնտեղ Կորճայքի հարավային սահմաններն են: Մերը լեռներն են, հարավի հարթավայրն արդեն Հյուսիսային Միջագետք է...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян բա ես էլ հենց էտ եմ ասում, որտեղ լեռները վերջանան այնտեղից էլ թող սկսվի Ադիաբենեն
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Է հաա... էդ առումով քարտեզը կոռեկտ չի?
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Ինձ թվաց, կոռեկտ է...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян լավ ընդունենք հայկական չի բուն Ադիաբենեն, բայց չմոռանանք, որ Ասորեստանից առաջ էտ տարածքում Միտաննին ու բազմաթիվ այլ հուրիական պետություններ են եղել
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Միտանիի կորիզը Հայոց Միջագետքն էր, իսկ Հյուսիսային Ասորիքի ու Հյուսիսային Միջագետքի տարածքները իրենն էին զենքի ուժով...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян It has been suggested that the royal house of Adiabene, after fleeing Trajan's invasion, established the later Amatuni dynasty which ruled the area between the lakes Urmia and Van.
Управление
Mher Hakobyan Գիտեմ, ծանոթ եմ նման կարծիքների, բայց հիմքերը չեմ տեսնում: Կա կարծիք, որ ամատունիները Միտանիի Հայկազուտների հետնորդներն են...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян Այ էս տարբերակն էլ է շատ մոտ իրականությանը, Ամատունիների մոտ սկզբում տարածված էր Մանու, Մանե, Մանեճ անունները, Օսրոենեում էլ հայտնի են մի քանի Մանու արքաներ
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Ես կողմ եմ այդ տարբերակին՝ Ամատունիները Միտանիի արքայատոհմի հետնորդներ: Բայց այնտեղ Ադիաբենեն է, դա ուրիշ է...
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Раф Геворкян ուրեմն այնտեղ էլ պետք է Մանավազյաններին տեսնել
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.
Mher Hakobyan Դե հիմքը չեմ տեսնում, էլի... Միայն Մոնոբազ անունն է...
Управление
Нравится
Ответить1 г.
Раф Геворкян Դե ես էլ դեռ վստահելի բան չեմ տեսել
Управление
НравитсяЕщё реакции
Ответить1 г.

Comments

Կիսվել